Statybos sektoriaus įmonėms
Unikalūs sprendimai skirti objektų, projektų ir statybos įmonių biudžeto, sąmatų, įrankių ir personalo valdymui. Specifiniai statybos verslo įmonių valdymo rinkiniai įgalina priimti sprendimus realiu laiku, turint svarbiausius rodiklius čia ir dabar.
Specialiosios statybinių objektų valdymo ataskaitos, atvaizduojančios faktinę informaciją už analizuojamą laikotarpį (grupavimas metais, ketvirčiais, mėnesiais, savaitemis, dienomis, valandomis) ir palyginimą su kitais laikotarpiais bei su turimais planais, biudžetais ar sąmatomis :
- Pajamos per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą / subrangovą / sąmatos eilutę / tipą (darbas, medžiagos, mechanizmai);
- Pelnas per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą / subrangovą / sąmatos eilutę / tipą (darbas, medžiagos, mechanizmai);
- Medžiagų nurašymai kiekiais ir pinigais per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą / subrangovą / sąmatos eilutę;
- Mechanizmų remontas, aptarnavimai per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą / subrangovą / sąmatos eilutę;
- Inventoriaus pirkimai per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą ;
- Prastovų detalizacija per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą / subrangovą / sąmatos eilutę;
- Darbo užmokesčio ir komandiruočių sąnaudos per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą / subrangovą / sąmatos eilutę;
- Klientų pretenzijų detalizacija per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą / subrangovą / sąmatos eilutę;
- Pridetinių kaštų paskirtymo sprendimai per objektą / etapą / užsakovą / darbų vadovą / subrangovą / sąmatos eilutę;
Paprastai ir greitai pasiekiamos vadybinės ataskaitos ir jų detalizacijos:
- Rezultatų ataskaita už laikotarpį (metais, ketvirčiais, mėnesiais, savaitėmis, dienomis, valandomis) ir jos palyginimas su kitais laikotarpiais bei su turimais planais / biudžetais;
- Rezultatų analizė pagal projektus, vadybininkus, pardavėjus, pirkėjus, pirkėjų ir pardavėjų lokaciją, paslaugas ir jų grupės;
- Pirkėjų segmentavimas pagal įmonės politiką ir segmentų analizė;
- Pirkėjų įsiskolinimų detalizacijos ir atsiskaitymo įpročių tendencija;
- Automatizuotas duomenų apsikeitimas su CRM sistemomis (esant galimybei);
- TOP sąrašai (pirkėjų, tiekėjų, vadybininkų, padalinių, paslaugų, pelningumo, skolininkų ir t.t. pagal veiklos specifiką);
- Pinigų judėjimo ataskaitos ir prognozuojami pinigų srautai;
- Integracijos su kitomis įmonės naudojamomis neapskaitinėmis informacinėmis sistemomis;
- Kiti, nuo kliento veiklos specifikos priklausantys sprendimai.